header

سرآمد

home
list
archive
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ

تعداد بازدیدها :

264801

تعداد نوشته ها :

880

تعداد نظرات :

55

دانشگاه آزاد اسلامي واحد صوفيان ظرفيت بين‌المللي شدن را دارد

فرهيختگان: نماينده مردم شهرستان شبستر در مجلس شوراي اسلامي به مناسبت شروع سال تحصيلي جديد و هفته دفاع مقدس از دانشگاه آزاد اسلامي واحد صوفيان بازديد كرد.


فرهیختگان: نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان بازدید کرد.

 در این بازدید علیلو از مذاکرات انجام‌شده با وزارت علوم درخصوص تبدیل واحد صوفیان به واحد بین‌المللی خبر داد و افزود: صوفیان با توجه به موقعیت جغرافیایی و قابلیت‌های واحد، مستعد راه‌اندازی رشته‌هایی در مقطع کارشناسی‌ارشد و تبدیل شدن به واحد بین‌المللی با استاندارد‌های دانشگاه‌های بین‌المللی است که باید با پیگیری مسوولان این قابلیت را احیا کنیم. وی ایجاد ظرفیت‌ها و افزایش استعداد‌ها را به‌منظور جذب رشته و دانشجو در مقاطع ارشد و دکترا و جذب دانشجو از کشورهای همسایه مورد تاکید قرار داد. وی تصریح کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با شروع سال تحصیلی نعمتی است که نشان می‌دهد مبارزه در آن زمان در خط مقدم و دفاع از کیان ایران عزیز و در جبهه‌ها بود و مبارزه امروز جنگ اقتصادی تمام‌عیار و مبارزه علمی است و دانشگاهیان بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب فرماندهان جنگ نرم هستند. وی افزود: خوشبختانه با درایتی که مدیران نظام از چند سال پیش بر آن تاکید داشتند از اهم فعالیت‌ها تولید علم و عالم است و امسال که به‌عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده اگر قرار باشد سند راهبردی برای آن تدوین شود حمایت از علم و عالم و دانش و تاکید روی آن از فعالیت‌های اساسی است. وی در پایان بازدید از زحمات پرسنل و مسوولان واحد به خاطر زحماتی که در توسعه واحد کشیده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

(0) نظر
X