header

سرآمد

home
list
archive
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ

تعداد بازدیدها :

264851

تعداد نوشته ها :

880

تعداد نظرات :

55

نبايد به خام فروشي‌ها افتخار كرد / حمايت از توليد ملي نيازمند كنار گذاشتن خود تحريمي‌هاست

نبايد به خام فروشي‌ها افتخار كرد / حمايت از توليد ملي نيازمند كنار گذاشتن خود تحريمي‌هاست

خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: 60 تا 80 ميليارد دلار واردات كالا به كشور صورت مي‌گيرد اين در حالي است كه صاردات غيرنفتي ما 21 ميليارد دلار است و ما نبايد به اين خام فروشي‌هاي خود افتخار كنيم.

 

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ارسلان فتحي‌پور ظهر امروز در هجدهمين همايش ملي توسعه صادرات غيرنفتي كشور اظهار كرد: توليد ملي شاخصه اصلي اقتصاد يك ملت است و نماد حيات كشور به حساب مي‌آيد.


نباید به خام فروشی‌ها افتخار کرد / حمایت از تولید ملی نیازمند کنار گذاشتن خود تحریمی‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: 60 تا 80 میلیارد دلار واردات کالا به کشور صورت می‌گیرد این در حالی است که صاردات غیرنفتی ما 21 میلیارد دلار است و ما نباید به این خام فروشی‌های خود افتخار کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ارسلان فتحی‌پور ظهر امروز در هجدهمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور اظهار کرد: تولید ملی شاخصه اصلی اقتصاد یک ملت است و نماد حیات کشور به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: تولید ملی زیر بنای هرگونه توسعه تلقی می‌شود زیرا حمایت از آن یک وظیفه همگانی است.

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به تولید ملی رشد صادرات را در پی دارد، گفت: اگر وضعیت تولید ملی خوب نباشد حتما صادرات نیز از این امر لطمه خواهد دید.

فتحی‌پور گفت: 60 تا 80 میلیارد دلار واردات کالا به کشور صورت می‌گیرد این در حالی است که صادرات غیرنفتی ما 21 میلیارد دلار است و ما نباید به این خام فروشی‌های خود افتخار کنیم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز زمان همدلی است چرا که دشمن اقتصاد را هدف گرفته و با این وسیله در پی ایجاد نفاق در قوای سه گانه است.

فتحی‌پور خاطر نشان کرد: باید بین مجلس و دولت همدلی باشد و این همدلی باعث بر طرف شدن بسیاری از مشکلات کشور در حوزه اقتصاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید ملی نیازمند کنار گذاشتن خود تحریمی‌ها است، گفت: در بسیاری از موارد شاهد هستیم که خود تحریمی‌ها بیش از تحریم‌های خارجی اقتصاد کشور را دچار چالش می‌کند.

(2) نظر
X