header

سرآمد

home
list
archive
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ

تعداد بازدیدها :

264857

تعداد نوشته ها :

880

تعداد نظرات :

55

براي حمايت از توليد ملي بايد جهاد كرد

براي حمايت از توليد ملي بايد جهاد كرد

خبرگزاري فارس: عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در اجتماع عظيم مردم بجنورد درباره شرايط اقتصادي كشور گفت: براي خروج از شرايط اقتصادي فعلي و حمايت از توليد ملي بايد جهاد كرد.

 

عشرت شايق عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري فارس، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در اجتماع عظيم مردم بجنورد درباره شرايط اقتصادي كشور گفت: شاهد بوديم كه مقام معظم رهبري بار ديگر در بيانات خود بهترين راه براي خروج از شرايط اقتصادي فعلي حمايت از توليد ملي، سرمايه و كار ايراني دانستند و از اين رو انتظار مي‌رود كه در اين زمينه امري جهادي صورت گيرد.

وي افزود: مقام معظم رهبري طي ساليان گذشته همواره بر مقوله اقتصاد و حمايت از توليد ملي تأكيد كردند لذا تك تك افراد جامعه و دولت بايد در اين خصوص نقش‌آفرين باشند.


برای حمایت از تولید ملی باید جهاد کرد

خبرگزاری فارس: عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجتماع عظیم مردم بجنورد درباره شرایط اقتصادی کشور گفت: برای خروج از شرایط اقتصادی فعلی و حمایت از تولید ملی باید جهاد کرد.

 

عشرت شایق عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجتماع عظیم مردم بجنورد درباره شرایط اقتصادی کشور گفت: شاهد بودیم که مقام معظم رهبری بار دیگر در بیانات خود بهترین راه برای خروج از شرایط اقتصادی فعلی حمایت از تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی دانستند و از این رو انتظار می‌رود که در این زمینه امری جهادی صورت گیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری طی سالیان گذشته همواره بر مقوله اقتصاد و حمایت از تولید ملی تأکید کردند لذا تک تک افراد جامعه و دولت باید در این خصوص نقش‌آفرین باشند.

شایق با اشاره به اینکه مسئولین باید در راستای اعتلای اقتصاد کشور عنایت ویژه‌ای به بخش خصوصی داشته باشد اظهار داشت: مقوله جهاد اقتصادی و حمایت از تولید ملی نیازمند یک حرکت مردمی است. اما توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که باید یک رابطه علمی در حوزه صنعت، بخش کشاورزی و دانشگاه ایجاد شود.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی و گرایش به سمت مصرف تولیدات داخلی از موضوعات دیگری است که باید محور کاری دولت باشد.

شایق افزود: ملت ایران همواره ثابت کردند که در راستای مبارزه با دشمنان محکم و استوارند از این رو به طور حتم در مقابله با تحریم‌ها نیز خط شکن خواهند بود و به راحتی و با استقامت و به کارگیری راهبرد اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبری است می‌توانند مسیر خود را طی کنند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید از واردات بی رویه جلوگیری کنیم تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان از مهمترین وجوهی است که می‌توان با آن در مسیر پیشرفت که مطالبه مقام معظم رهبری گام برداشت از این رو انتظار است مسئولین کشور در راستای مقابله با تحریم‌ها یک صف واحد و حرکت منسجم داشته باشند و طبق فرمایشات رهبری در صف اول مبارزه با دشمنان گام بردارند.

(0) نظر
X