header

سرآمد

home
list
archive
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ

تعداد بازدیدها :

264764

تعداد نوشته ها :

880

تعداد نظرات :

55

حمايت از زنان كار آفرين راهكاري براي دستيابي به توليد ملي است

نسرين پيرسمساري در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستاي سال حمايت از توليدات داخلي اين اداره كل، برنامه هايي نظير تشكيل كميته توليد ملي با حضور متخصصان استاني و همچنين آموزش اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدات داخلي به بانوان استان را در نظر گرفته است.

وي ادامه داد: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري، بايد در مورد آموزش اقتصاد مقاومتي نوعي روشنگري را در بين بانوان ايجاد كنيم  تا به فكر توليدات داخلي بوده  وانها را به استفاده از كالاهاي ايراني و تقويت كار آفريني و اشتغال بانوان سوق بدهيم.


حمایت از زنان کار آفرین راهکاری برای دستیابی به تولید ملی است
تبریز- خبرگزاری مهر: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با تأکد بر نقش زنان کارآفرین در دستیابی به تولید ملی درخور و شایسته، گفت: با وجود حمایت نکردن برخی دستگاه های استانی از زنان کار آفرین استان شاهد دلسردی آنها در امر تولید خواهیم بود .

نسرین پیرسمساری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای سال حمایت از تولیدات داخلی این اداره کل، برنامه هایی نظیر تشکیل کمیته تولید ملی با حضور متخصصان استانی و همچنین آموزش اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی به بانوان استان را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، باید در مورد آموزش اقتصاد مقاومتی نوعی روشنگری را در بین بانوان ایجاد کنیم  تا به فکر تولیدات داخلی بوده  وانها را به استفاده از کالاهای ایرانی و تقویت کار آفرینی و اشتغال بانوان سوق بدهیم.

مدیرکل  امور بانوان استانداری آذربایجان شرفی به طرح های حمایتی این اداره از بانوان کار آفرین استان  اشاره کرد و گفت: تشکیل صندوق مهر امام رضا و افتتاح بنیاد توسعه کار آفرینی برای اولین بار در کشور با هدف حمایت از زنان کار آفرین و به خصوص زنان صاحب خانوار از جمله اقدامات این سازمان است.

وی با انتقاد از عدم همکاری برخی سازمان های استان در حمایت از زنان کارآفرین استان افزود: متاسفانه با وجود دعوت برخی نهادهای استانی در اجرای طرح های حمایتی از بانوان، شاهد عدم همکاری آنها در این راستا بوده ایم.

پیرسمساری ادامه داد: باید جوابگوی زنانی باشیم که نه تنها در سطح کشور دارای تولیدات داخلی بوده بلکه دارای تولید در سطح جهانی نیز هستند و در صورت حمایت نشدن از سوی سازمان های استانی دچار افت خواهند شد.

وی از تشکیل نمایشگاه های دائمی در برخی پارک های استان خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه های دائمی در پارک ها و همچنین تشکیل بازارچه های دائمی در استان و همچنین برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در منطقه آزاد ارس با توجه به مولفه های بومی استان از دیگر اقدامات امور بانوان استان است.

(0) نظر
X