header

سرآمد

home
list
archive
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ

تعداد بازدیدها :

264779

تعداد نوشته ها :

880

تعداد نظرات :

55

پرداخت ۴۶۷۰ميليارد تومان تسهيلات از صندوق توسعه ملي و بانك كشاورزي

پرداخت ۴۶۷۰ميليارد تومان تسهيلات از صندوق توسعه ملي و بانك كشاورزي

خبرگزاري فارس: مديرعامل بانك كشاورزي گفت:علاوه بر 2 هزار و 570 ميليارد تومان اعتبار صندوق توسعه ملي ،بيش از 2 هزار و 100 ميليارد تومان بانك كشاورزي پرداخت مي‌كند.

محمد طالبي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در مورد آخرين اقدامات مربوط به طرح توسعه كشاورزي در بانك كشاورزي اظهار داشت: تا 23 آذر سال 91 بيش از 53 هزار و 600 طرح به مبلغ 26 هزار و 400 ميليارد ريال براي اجرا در سراسر كشور به تصويب بانك كشاورزي رسيده است.

مديرعامل بانك كشاورزي افزود: تعداد ۴۴ هزار مورد از اين طرح‌ها به ارزش بيش از 17 هزار و 139 ميليارد ريال به مرحله عقد قرارداد و پرداخت رسيده‌اند و بقيه هم در حال انجام مراحل اداري عقد قرارداد هستند.


پرداخت ۴۶۷۰میلیارد تومان تسهیلات از صندوق توسعه ملی و بانک کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:علاوه بر 2 هزار و 570 میلیارد تومان اعتبار صندوق توسعه ملی ،بیش از 2 هزار و 100 میلیارد تومان بانک کشاورزی پرداخت می‌کند.

محمد طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد آخرین اقدامات مربوط به طرح توسعه کشاورزی در بانک کشاورزی اظهار داشت: تا 23 آذر سال 91 بیش از 53 هزار و 600 طرح به مبلغ 26 هزار و 400 میلیارد ریال برای اجرا در سراسر کشور به تصویب بانک کشاورزی رسیده است.

مدیرعامل بانک کشاورزی افزود: تعداد ۴۴ هزار مورد از این طرح‌ها به ارزش بیش از 17 هزار و 139 میلیارد ریال به مرحله عقد قرارداد و پرداخت رسیده‌اند و بقیه هم در حال انجام مراحل اداری عقد قرارداد هستند.

طالبی افزود: از 2 هزار و 570 میلیارد تومان منابع صندوق توسعه ملی که به صورت ریالی در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته بود، با تصویب 2 هزار و 640 میلیارد تومان عملاً طرح‌های تصویب شده بانک کشاورزی از میزان پرداخت‌های صندوق توسعه فزونی یافت.

طالبی گفت: طرح‌هایی که از این به بعد در بانک کشاورزی تصویب می‌شود، از منابع داخلی بانک تأمین خواهد شد و البته بنابه تعهدی که داریم، علاوه بر 2 هزار و 570 میلیارد تومان اعتبار صندوق توسعه ملی بیش از 2 هزار و 100 میلیارد تومان خودمان پرداخت می‌کنیم.

به گفته طالبی طرح‌هایی که از منابع صندوق توسعه ملی و در قالب طرح توسعه بخش کشاورزی اجرا می‌شود، شامل طرح‌هایی در حوزه‌های مختلف، زراعت 45 میلیارد تومان، باغبانی 156 میلیارد تومان، حوزه دام 827 میلیارد تومان، طیور 537 میلیارد تومان، شیلات 75 میلیارد تومان، گلخانه‌ها 179 میلیارد تومان، صنایع وابسته به کشاورزی 365 میلیارد تومان، زنبور‌داری و کرم ابریشم 73 میلیارد تومان و حوزه خدمات 70 میلیارد تومان، حوزه آب و خاک 107 میلیارد تومان و حوزه مکانیزاسیون کشاورزی 181 میلیارد تومان است.

به گفته طالبی طرح توسعه بخش کشاورزی از سه ماه چهارم سال 1390 شروع شده و پرداخت آن از اوایل تیرماه آغاز شده است.

طرح‌های توسعه کشاورزی سرمایه‌گذاری‌های زیر یک میلیارد تومان نیاز دارد.

مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: ستادهایی که در استان‌‌ها تشکیل می‌شوند، زیر نظر استانداران اداره می‌شود و با راهنمایی‌های که تاکنون داشتند، نتایج خوبی برای بخش کشاورزی ایجاد خواهد کرد.

(0) نظر
X