header

سرآمد

home
list
archive
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ

تعداد بازدیدها :

264763

تعداد نوشته ها :

880

تعداد نظرات :

55

گزارشي از سرقت كارت‌خوان نداشتيم/ شناسايي «پوز»هاي بلاتكليف

يك مقام مسئول بانك مركزي در گفت‌وگو با فارس:
گزارشي از سرقت كارت‌خوان نداشتيم/ شناسايي «پوز»هاي بلاتكليف

خبرگزاري فارس: يك مقام مسئول بانك مركزي گفت: بررسي‌هاي صورت گرفته و استعلام از ارگان‌هاي مرتبط نشان مي‌دهد شايعاتي كه در مورد جمع‌آوري پايانه هاي فروشگاهي منتشر شده صحت ندارد.

يك مقام مسئول بانك مركزي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» با بيان اين مطلب گفت:در پي انتشار شايعاتي مبني بر جمع آوري تعدادي از پايانه هاي فروشگاهي از بعضي فروشگاه ها توسط افراد نا شناس، موضوع مورد بررسي قرار گرفت و مشخص شد گزارشي مبني بر تلاش عده‌اي براي سوء استفاده از موقعيت پيش آمده، به ثبت نرسيده است.


یک مقام مسئول بانک مرکزی در گفت‌وگو با فارس:
گزارشی از سرقت کارت‌خوان نداشتیم/ شناسایی «پوز»های بلاتکلیف

خبرگزاری فارس: یک مقام مسئول بانک مرکزی گفت: بررسی‌های صورت گرفته و استعلام از ارگان‌های مرتبط نشان می‌دهد شایعاتی که در مورد جمع‌آوری پایانه های فروشگاهی منتشر شده صحت ندارد.

یک مقام مسئول بانک مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان این مطلب گفت:در پی انتشار شایعاتی مبنی بر جمع آوری تعدادی از پایانه های فروشگاهی از بعضی فروشگاه ها توسط افراد نا شناس، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد گزارشی مبنی بر تلاش عده‌ای برای سوء استفاده از موقعیت پیش آمده، به ثبت نرسیده است.

وی ادامه داد: همانگونه که تا به حال چندین بار اطلاع رسانی شده است، تنها نمایندگان شرکت هایی که به متقاضیان، پایانه فروشگاهی فروخته اند، امکان مراجعه قانونی به دارندگان را دارند و واحدهای صنفی باید در صورت مراجعه افراد متفرقه از همکاری با آنان خودداری کنند.

این مقام مطلع افزود: در حال حاضر و به علت توزیع غیر تخصصی و بی ضابطه این دستگاه ها طی سال های اخیر، امکان سوءاستفاده برخی از این دستگاه ها وجود دارد که امیدواریم با راه‌اندازی شاپرک امکان شناسایی و جمع آوری پایانه های فروشگاهی اضافی و مفقود شده طی سال های گذشته فراهم شود.

(0) نظر
X