header

سرآمد

home
list
archive
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ

تعداد بازدیدها :

264796

تعداد نوشته ها :

880

تعداد نظرات :

55

اولتيماتوم نيكزاد به پيمانكاران / كاهش ساخت مسكن ويژه تهران به نصف

يك پيمانكار مسكن ويژه در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
اولتيماتوم نيكزاد به پيمانكاران / كاهش ساخت مسكن ويژه تهران به نصف

خبرگزاري فارس: يك پيمانكار فعال در مسكن ويژه تهران (سايت تهرانسر) گفت:وزير راه و شهرسازي در برابر افزايش قيمت سازندگان از روش اولتيماتوم استفاده مي‌كند و به نظر مي رسد ميزان واحدهاي مسكوني در تهرانسر به نصف كاهش مي يابد.

مسعود فياض آذر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در پاسخ به اين سؤال كه ظاهرا با دستور وزير راه و شهرسازي قرار است سرعت ساخت و ساز مسكن ويژه تهرانسر افزايش يابد،اظهار داشت: اين طور نيست، چرا كه وزير راه و شهرسازي در برابر افزايش قيمت سازندگان از روش اولتيماتوم استفاده مي‌كند غافل از اينكه اين موضوع خيلي جوابگو نيست


یک پیمانکار مسکن ویژه در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
اولتیماتوم نیکزاد به پیمانکاران / کاهش ساخت مسکن ویژه تهران به نصف

خبرگزاری فارس: یک پیمانکار فعال در مسکن ویژه تهران (سایت تهرانسر) گفت:وزیر راه و شهرسازی در برابر افزایش قیمت سازندگان از روش اولتیماتوم استفاده می‌کند و به نظر می رسد میزان واحدهای مسکونی در تهرانسر به نصف کاهش می یابد.

مسعود فیاض آذر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که ظاهرا با دستور وزیر راه و شهرسازی قرار است سرعت ساخت و ساز مسکن ویژه تهرانسر افزایش یابد،اظهار داشت: این طور نیست، چرا که وزیر راه و شهرسازی در برابر افزایش قیمت سازندگان از روش اولتیماتوم استفاده می‌کند غافل از اینکه این موضوع خیلی جوابگو نیست.

وی ادامه داد: روز گذشته آنالیز رسمی قیمتی خود را برای هر متر 550 هزار تومان به وزارت راه و شهرسازی ارائه کردیم، پس بحث کاهش تعداد واحدهای مسکونی در این سایت مطرح است چرا که به طور دقیق متقاضی مشخص نیست.

فیاض آذر گفت: این طور به نظر می‌رسد که در مقابل درخواست افزایش قیمت انبوه‌سازان از روش تهاجمی اولتیماتوم استفاده شده است.

وی گفت: در اولتیماتوم وزیر راه و شهرسازی برای بالا بردن سرعت ساخت و ساز در تهرانسر به نظر می‌رسد که اگر سرعت ساخت و ساز مسکن در تهرانسر افزایش نیابد یعنی تعداد واحدهای مسکونی شما را کاهش خواهیم داد اما هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است.

مدیرعامل پایاسازه پاسارگاد با اشاره به اینکه در حال حاضر این اولتیماتوم شفاهی بوده است تاکید کرد: برای پروژه‌هایی که تازه تأسیس شده است، افزایش 40 هزار تومانی فقط برای مصرف میلگرد است و افزایش قیمت سایر محصولات مثل پنجره، درب چوبی و کاشی سرامیک که چند برابر رشد کرده نیامده است.

فیاض آذر در پاسخ به این سؤال که در سایت تهرانسر متری چند قرارداد بسته شده است، گفت: با ریز کردن به متری 532 هزار تومان رسیدیم، اما آنالیز قیمتی را روز گذشته با متری 550 هزار تومان به وزارت راه و شهرسازی ارائه کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه میزان واحد مسکونی در برنامه سایت تهرانسر دیده شده است، گفت: در کل 3150 واحد مسکونی در برنامه ساخت بود که احداث شود، اما به نظر می‌رسد به دلیل عدم استقبال این میزان تا 1500 واحد مسکونی افت ‌کند.

(0) نظر
X