header

سرآمد

home
list
archive
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ

تعداد بازدیدها :

264794

تعداد نوشته ها :

880

تعداد نظرات :

55

درخواست ارز مرجع براي اتحاديه مرزنشينان/ ساماندهي مشاغل خانگي

مديركل تعاوني‌ توزيعي وزارت تعاون، كار و رفاه در گفت‌وگو با فارس خبر داد
درخواست ارز مرجع براي اتحاديه مرزنشينان/ ساماندهي مشاغل خانگي

خبرگزاري فارس: مديركل تعاوني‌هاي توزيعي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت:‌ درخواست ارز مرجع براي اتحاديه مرزنشينان ارائه شده و به زودي جواب آن داده خواهد شد.

احمد بيگدلي شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» در خصوص مشكلات اتحاديه مرزنشينان اظهار داشت: اين اتحاديه مشكل ارزي ندارد و خواسته مسئولان اتحاديه اين است كه با نرخ ارز مرجع كالا وارد كشور كنند.


مدیرکل تعاونی‌ توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه در گفت‌وگو با فارس خبر داد
درخواست ارز مرجع برای اتحادیه مرزنشینان/ ساماندهی مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ درخواست ارز مرجع برای اتحادیه مرزنشینان ارائه شده و به زودی جواب آن داده خواهد شد.

احمد بیگدلی شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص مشکلات اتحادیه مرزنشینان اظهار داشت: این اتحادیه مشکل ارزی ندارد و خواسته مسئولان اتحادیه این است که با نرخ ارز مرجع کالا وارد کشور کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون ارز مبادله‌ای در اختیار این اتحادیه برای واردات کالا قرار می‌گیرد.

مدیر کل تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در خواست ورود کالا با نرخ ارز مرجع به مسئولان مربوطه داده شده است، گفت: در این نامه عنوان شده کالاهایی که مشمول ارز مرجع هستند نیز برای اتحادیه مرزنشینان در نظر گرفته شود تا ورود کالا از طریق مرزنیشنان توجیه اقتصادی داشته باشد.

بیگدلی تاکید کرد: جواب این درخواست ظرف چند روز آینده داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سهمیه ارزی اتحادیه مرزنشینان سالانه 800 میلیون دلار است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد به دلیل نوسانات ارزی نتوانستند سقف واردات ارزی خود را انجام دهند.

بیگدلی در خصوص ساماندهی مشاغل خانگی در قالب تعاونی‌ اظهار داشت: قرار شد اساسنامه مخصوصی برای گروه‌های پشتیبان در قالب تعاونی انجام شود که اکنون هزار تعاونی در این بخش فعالیت دارند.

بیگدلی افزود: تسهیلات این بخش توسط بانک توسعه تعاون و نیز کارگروه سرمایه گذاری استانها انجام می‌شود.

(0) نظر
X